Oznámení

20.9.2018 – Oznamujeme všem našim zákazníkům  změnu vydaných Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací účinných od 1.11.2018 v platném znění na www.anex.cz / Internet / Smluvní dokumenty (přímý odkaz ZDE nebo http://www.anex.cz/?page_id=276) a to s účinností od 1.11.2018.

Údržba informačního systému

V době 21.-29.11.2014 bude probíhat údržba informačního systému. Po tuto dobu bude omezen přístup do části Uživatelské rozhraní.

Děkujeme za pochopení

Oznámení

29.09.2013 – Oznamujeme všem našim zákazníkům  změnu vydaných Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací účinných od 1.2.2014 v platném znění na www.anex.cz / Internet / Smluvní dokumenty (přímý odkaz ZDE nebo http://www.anex.cz/?page_id=276) a to s účinností od 1.11.2014.

Oznámení

29.12.2013 – Oznamujeme všem našim zákazníkům  změnu vydaných Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací účinných od 1.2.2014 v platném znění na www.anex.cz / Internet / Smluvní dokumenty (přímý odkaz ZDE nebo http://www.anex.cz/?page_id=276) a to s účinností od 2.2.2014.

Oznámení

21.12.2013 – Oznamujeme všem našim zákazníkům  změnu Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací v platném znění na www.anex.cz / Internet / Smluvní dokumenty (http://www.anex.cz/?page_id=276) s účinností od 1.2.2014.

Oznámení

29.12.2009 - dovolujeme si Vás upozornit, že od 1.1.2010 dochází dle schválené novely zákona o DPH ke změně DPH z 19% na 20%. Tím se mění celková částka k úhradě za poskytované služby.Prosíme o včasné přenastavení Vašich trvalých příkazů. Nové údaje lze vyplnit také podle faktury, která je Vám k dispozici na Vašem osobním účtu – www.anex.cz “Váš účet” nebo na adrese http://uzivatele.anex.cz

Cena za službu Internet dle smlouvy se nemění, protože je bez DPH.

Oznámení

23.6.2009 – Oznamujeme všem našim zákazníkům  změnu Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací v platném znění na www.anex.cz s účinností od 1.8.2009.